Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Jornal Internacional de Estudos em Educação Matemática
Atual
Arquivos
Anúncios
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Buscar
Cadastro
Acesso
Início
/
Arquivos
/
v. 5 n. 2 (2012)
v. 5 n. 2 (2012)
DOI:
https://doi.org/10.17921/2176-5634.v5n2
Publicado:
2015-06-18
Editorial
Editorial
Equipe Editorial
PDF
Editorial
Equipe Editorial
PDF
Artigos
BRAZILIAN CONTEMPORARY CONTRIBUTIONS ON THE NEUROPSYCHOLOGICAL APPROACH OF MATHEMATICAL ACTIVITY
Jorge Tarcísio da Rocha Falcão, Izabel Hazin
PDF
FOCUSING ON DYSCALCULIA: CONTRIBUTIONS FROM A HISTORICAL-CULTURAL LENS
Cláudia Rosana Kranz, Lulu Healy
PDF
MATHEMATICAL ACTIVITY IN EPILEPTIC CHILDREN: FROM DIAGNOSIS TO INTERVENTION
Izabel Hazin, Jorge Tarcísio da Rocha Falcão, Danielle Garcia
PDF
DEVELOPMENT OF NUMERICAL COGNITION AMONG BRAZILIAN SCHOOL-AGED CHILDREN
Flávia Heloísa Santos, Paulo Adilson Da Silva, Fabiana Silva Ribeiro, Georges Dellatolas, Michael von Aster
PDF
WORKING MEMORY AND MATHEMATICAL THINKING: A COGNITIVE AND AFFECTIVE NEUROSCIENCE APPROACH
J. Landeira-Fernandez, Rosane Zylberberg-Landeira, Helenice Charchat-Fichman, Fernando P. Cárdenas
PDF
COGNITIVE NEUROSCIENCE AND MATH EDUCATION: TEACHING WHAT KIDS DON’T LEARN BY THEMSELVES
Vitor Geraldi Haase, Fernanda Oliveira Ferreira, Ricardo José de Moura, Pedro Pinheiro-Chagas, Guilherme Wood
PDF
NEUROPSYCHOLOGICAL AND MATHEMATICAL PERFORMANCE IN CHILDREN AND ADOLESCENTS WITH BRAIN INJURY: A MULTIPLE-CASE STUDY
Silvia Cristina de Freitas Feldberg, Claudia Berlim de Mello, Claudia Leme Ferreira Davis, Roberto Gomes Nogueira, Orlando Francisco Amodeo Bueno, Mauro Muszkat
PDF
Desenvolvido por
Open Journal Systems
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários
Perguntas Frequentes
Perguntas frequentes
Enviar Submissão
Enviar Submissão
Indexadores